Deutsche post siuntos Lapkričio mėnuo

Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt

Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.

Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.

Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.

Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.

Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt

Tarptautinis siuntų siuntimas

Klientų atsiliepimai

Puiki komanda - malonus bei mandagus bendravimas. Greitai reaguoja ir visapusiškai padeda spręsti iškilusius nesusipratimus. Nuoširdžiai dėkoju už pastangas ir pagalbą!

Paulius, Vilnius

Per esiuntimas viskas atrodo paprasta, aišku ir patogu. Geros kainos ir nuostabi komanda, kuri atsakė į visus man rūpimus klausimus.

Natalija, Vilnius

Gyvenu Norvegijoje ir likau sužavėta, kad ši įmonė dirbdama iš Lietuvos greitai parsiuntė mūsų siuntą iš JAV į Norvegiją. Siuntimas užtruko vos 3 dienas!

Amanda, Trondheimas

Maisto Bankas

Esiuntimas.lt bendradarbiauja su labdaros ir paramos fondu "Maisto Bankas" 1% nuo Jūsų užsakymo sumos skirsime skurstančioms šeimoms paremti